Ruilen & retourneren
Hoe kan ik mijn pakket retourneren?
Volg voor een juiste afhandeling van jouw retour de onderstaande stappen.
Stap 1: Stuur ons een mail naar sevendae1@hotmail.com om het retourenformulier te ontvangen. Leg de items die je wilt retourneren samen met het retourformulier terug in de doos. Wanneer je geen retourformulier toevoegt, kan jouw retour helaas niet verwerkt worden. Retourkosten zijn voor eigen rekening.
Stap 2: Plak de retoursticker op de bovenkant van de doos. Zorg ervoor dat er geen andere adressen meer zichtbaar zijn om verwarring bij de vervoerder te voorkomen.
Retourneren bij een pakketpunt:
Stap 3: Lever de doos in bij een pakketpunt locatie bij jou in de buurt.
Stap 4: Bewaar de track en trace code die je bij de kassa krijgt wanneer je het pakketje afgeeft.
Let op: Totdat het pakket bij ons retour verwerkt is, is het pakket in jouw bezit. Bewaar daarom goed je verzendbewijs totdat wij je bevestigd hebben dat het pakket retour verwerkt is.
Bekijk ook goed bij de aankoop van jouw pakket of het mogelijk is om dit retour te sturen naar ons. In verband met hygiene kan het zijn dat jouw product niet teruggestuurd mag worden.
Kan ik mijn pakket of product ruilen?
Het is niet mogelijk om je pakket of product om te ruilen. Je kan gebruik maken van het retourformulier om je pakket naar ons te retourneren. Je kan dan online een nieuwe bestelling plaatsen.
Wil je advies van ons, neem dan gerust contact op.
Zit er garantie op mijn aankoop?
Voor alle items die gekocht worden op onze webshop, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Vertoont jouw aankoop een klacht? Dan mag je ons hierover mailen. Het is belangrijk om in deze mail jouw ordernummer te vermelden en een foto toe te voegen waarop de klacht duidelijk zichtbaar is. Je mag deze versturen naar info@sevendae.nl
Waar kan ik het retourformulier vinden?
Om het retourformulier te ontvangen mag je een mail sturen naar retouren@sevendae.nl. Het retourformulier wordt vervolgens binnen twee werkdagen naar je verstuurd per e-mail.
Wanneer wordt mijn retourzending verwerkt?
Dit gebeurt zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 10 werkdagen nadat jij jouw retourzending hebt verstuurd.
Zodra jouw retourzending is verwerkt, ontvang je een retourbevestiging op het e-mailadres dat je hebt ingevuld bij het plaatsen van jouw bestelling.
Waarom kan ik bepaalde producten niet retourneren?
De producten mogen geretourneerd worden. De eisen hiervan zijn dat de producten op dezelfde manier worden geretourneerd zoals deze bij je binnenkomen. Constateren wij dat de producten toch in gebruik zijn genomen, zullen wij het retour afkeuren en niet verwerken.